Společnost LINDEX je jednou z předních evropských módních společností s přibližně 440 prodejnami v 18 zemích a s celosvětovým online prodejem prostřednictvím spolupráce s třetími stranami.
Společnost LINDEX nabízí inspirativní a dostupnou módu a doplňky, které zahrnují několik různorodých konceptů dámského a dětského oblečení, spodního prádla i kosmetiky. Vyšším cílem společnosti LINDEX je inspirovat ženy všude na světě a zlepšit jejich postavení. Svým příslibem udržitelnosti chce společnost LINDEX udělat něco pro budoucí generace v oblastech podpory žen, respektování planety a zasazování se za lidská práva.
Kategorie | Móda a módní doplňky | |
---|---|---|
Otevírací doba | Po-So: 9:00 - 21:00 hodin Ne: 10:00 - 21:00 hodin |
|
Umístění | 1. patro | |
Dárkové poukázky | Ano, jednotka přijímá |
|
Telefonní kontakt | +420 466 264 201 +420 466 264 204 |
|
Internetové stránky | www.lindex.com | |
Mobilní aplikace |
Umístění obchodu
Nabídky práce obchodu
Asistent/ka prodeje (20 hodin týdně)
Móda i prodeje jsou pro vás zábava a rádi děláte vše pro to, aby se zákazníci cítili skvěle? Chcete být součástí společnosti, která podporuje a inspiruje ženy? Právě teď hledáme kolegy na pozici Asistent/ka prodeje do našeho týmu na prodejně v OC Palác Pardubice!
Tato pozice je na poloviční úvazek (20 hodin týdně)!
Zaujali jsme Vás a chtěli byste se k nám přidat? Neváhejte se ještě dnes přihlásit!
Nemůžeme se totiž dočkat, až se toho o Vás dozvíme více.
Náplň práce:
Jako Asistent/ka prodeje se staráte o to, aby se naši zákazníci cítili co nejlépe. Společně se svými kolegy jste tváří Lindexu a sehráváte důležitou roli při realizování našich kampaní a dalších aktivit při vytváření inspirativního zážitku z nakupování. Staráte se o sortiment. Od chvíle, kdy dorazí na prodejnu, až dokud nezůstane v rukou zákazníka, který jej bude milovat a nosit pořád a stále dokola. Budete se moci rozvíjet a účastnit se zajímavým projektů napříč regiony.
Požadujeme:
Nemusíte mít mnohaletou praxi. Stačí, pokud milujete módu a interakci se zákazníky, umíte si určovat priority a dokážete mít zákazníka vždy na prvním místě. Díky tomu budete mít společně se svými kolegy možnost dosáhnout skvělých výsledků.
Baví vás pracovat v neustále se měnícím prostředí, kde máte možnost růst a učit se novým věcem. Vedení sebe sama, aktivní seberozvoj a přijímání i poskytování zpětné vazby jsou věci, které znáte dobře. Zajímají vás digitální nástroje a to, jak vám i vašim kolegům mohou pomoci při práci na prodejně. Věříte v soudržnost a motivuje vás možnost ovlivnit jeden druhého.
Našimi Asistenty prodeje jsou studenti, mladí lidé těsně po škole, stejně jako maminky po mateřské dovolené, ale i lidé s dlouhodobou praxí. Věříme totiž tomu, že naším Asistentem prodeje může být kdokoli, kdo má nadšení, chuť a nebojí se nových věcí.
Nabízíme:
- Skandinávskou atmosféru (tedy příjemnou, otevřenou a přátelskou)
- Skvělou módu, která je pro naše zaměstnance k dispozici se slevou
- Oděvní benefit podle vlastního výběru
- Příspěvek na stravování
- Příspěvek na kurzy angličtiny
- Příspěvek 470 Kč měsíčně na Multisport kartu
- Odpovídající platové ohodnocení
- Bonusy z tržeb
- Jistotu stálého zaměstnání
- Možnost účastnit se zajímavých projektů v ČR
- Flexibilní pracovní dobu
- Možnost kariérního růstu (až 80% našich Store Managerů jsou bývalí Asistenti prodeje)
Termín nástupu:
1. 2. 2025
Místo výkonu práce:
OC Palác Pardubice, Masarykovo náměstí 2799, Pardubice
Nabídka této pracovní pozice je platná do:
31. 1. 2025