so: 09:00 - 21:00 en

BLAŽEK

Moderní střihy, luxusní látky, nadstandardní služby – takové hodnoty vyznává česká značka Blažek, která se už přes 25 let specializuje na pánskou módu. Obleky, košile, boty, tašky a další doplňky navrhuje z prvotřídních materiálů od předních světových výrobců. Každou sezonu připravuje nové kolekce pro neformální i slavnostní příležitosti. Blažek má v Česku a na Slovensku více než 30 obchodů, kde prezentuje své kolekce a poskytuje další nadstandardní služby, jako je šití košil a obleků na míru, krejčovské úpravy a módní poradenství. Nově také můžete navštívit Krejčovství Blažek v Nekázance 11 na Praze 1.

 

Tváří nové kampaně Blažek jaro/léto 2020 je herec Roman Vojtek

Česká módní značka Blažek se po dvou letech loučí se sérií kampaní Travel Journal a znovu do popředí staví známou osobnost. Pro letošní rok se tváří značky stal herec Roman Vojtek se svojí ženou Petrou Vojtkovou. Je to vůbec poprvé, co se v kampani Blažek objevuje vedle muže i žena. A není jediná. Novou kampaň jaro/léto 2020 totiž nafotila módní fotografka Lucie Robinson, která svým specifickým výtvarným přístupem posouvá hranice módní fotografie zase o kousek dál. Šaty Petry Vojtkové, které doplňují Romanovy outfity, pocházejí z ateliéru Tiqe Petry Balvínové, známé české návrhářky.

Celá kampaň se fotila v lomech na Berounsku, nedaleko také Roman a Petra Vojtkovi žijí. „V letošní kampani chceme představit vztah dvou lidí, kteří spolu tráví hodně času, ale zároveň také hodně pracují, cestují každý po své vlastní ose a pak se večer potkávají doma, připraveni sdílet navzájem své zážitky,“ říká o nové kampani Ladislav Blažek, majitel značky.

Manželé Vojtkovi se stali vůbec prvním párem, který se jako hlavní tvář značky Blažek objevil. Oba dva se profesionálně pohybují v hereckém a muzikálovém prostředí, rozehrát tak vlastní příběh na pozadí největší tuzemské módní značky bylo pro Vojtkovi více než přirozené, snad i o to víc, že Roman Vojtek má značku v oblibě už delší dobu. „Blažka takzvaně nosím a dokonce jsem se v něm i oženil,“ usmívá se. „Líbí se mi, že je to česká značka s tradicí, a baví mě, že ji teď sám můžu po boku Petry prezentovat,“ doplňuje Vojtek.

Příběh nové kampaně Blažek jaro/léto 2020 je příběhem muže a ženy v každodenním životě, kteří se spolu chtějí cítit dobře a dobře vedle sebe i vypadat. 

  • po - so: 09:00 - 21:00,
    ne: 10:00 - 21:00
  • F600BB67-42E0-41DA-810D-8131CD1E3618 Created with sketchtool. +420 466 536 666
  • 7FF3DD93-088D-4B80-8C28-8961D5434648 Created with sketchtool. www.blazek.cz/
  • CC0BFDF4-33B5-406B-B63E-B23B2D2A2F0D Created with sketchtool. Móda

BLAŽEK

Moderní střihy, luxusní látky, nadstandardní služby – takové hodnoty vyznává česká značka Blažek, která se už přes 25 let specializuje na pánskou módu. Obleky, košile, boty, tašky a další doplňky navrhuje z prvotřídních materiálů od předních světových výrobců. Každou sezonu připravuje nové kolekce pro neformální i slavnostní příležitosti. Blažek má v Česku a na Slovensku více než 30 obchodů, kde prezentuje své kolekce a poskytuje další nadstandardní služby, jako je šití košil a obleků na míru, krejčovské úpravy a módní poradenství. Nově také můžete navštívit Krejčovství Blažek v Nekázance 11 na Praze 1.

 

Tváří nové kampaně Blažek jaro/léto 2020 je herec Roman Vojtek

Česká módní značka Blažek se po dvou letech loučí se sérií kampaní Travel Journal a znovu do popředí staví známou osobnost. Pro letošní rok se tváří značky stal herec Roman Vojtek se svojí ženou Petrou Vojtkovou. Je to vůbec poprvé, co se v kampani Blažek objevuje vedle muže i žena. A není jediná. Novou kampaň jaro/léto 2020 totiž nafotila módní fotografka Lucie Robinson, která svým specifickým výtvarným přístupem posouvá hranice módní fotografie zase o kousek dál. Šaty Petry Vojtkové, které doplňují Romanovy outfity, pocházejí z ateliéru Tiqe Petry Balvínové, známé české návrhářky.

Celá kampaň se fotila v lomech na Berounsku, nedaleko také Roman a Petra Vojtkovi žijí. „V letošní kampani chceme představit vztah dvou lidí, kteří spolu tráví hodně času, ale zároveň také hodně pracují, cestují každý po své vlastní ose a pak se večer potkávají doma, připraveni sdílet navzájem své zážitky,“ říká o nové kampani Ladislav Blažek, majitel značky.

Manželé Vojtkovi se stali vůbec prvním párem, který se jako hlavní tvář značky Blažek objevil. Oba dva se profesionálně pohybují v hereckém a muzikálovém prostředí, rozehrát tak vlastní příběh na pozadí největší tuzemské módní značky bylo pro Vojtkovi více než přirozené, snad i o to víc, že Roman Vojtek má značku v oblibě už delší dobu. „Blažka takzvaně nosím a dokonce jsem se v něm i oženil,“ usmívá se. „Líbí se mi, že je to česká značka s tradicí, a baví mě, že ji teď sám můžu po boku Petry prezentovat,“ doplňuje Vojtek.

Příběh nové kampaně Blažek jaro/léto 2020 je příběhem muže a ženy v každodenním životě, kteří se spolu chtějí cítit dobře a dobře vedle sebe i vypadat. 

Umístění Obchodu

Patro

Informace o mapě

Bankomat
Infostánek
Přebalovací pult
dětské hřiště
eskalátor
WC pro tělesně postižené
WC
výtah

Galerie